Jaga seda postitust

EDETABEL: Need on maailma kõige täpsemad ja reisijasõbralikumad lennufirmad

Lennureisijate õiguste eest seisev AirHelp avaldas tänavuse lennufirmade edetabeli. AirHelp hindab 86 kompaniid ja nende pingerida on üks põhjalikumaid, mida maailmas koostatakse.

AirHelp hindab kolme peamist valdkonda, kirjutas Business Insider.

Kvaliteet ja teenindus:

Arvesse võetakse lennufirmade teenuse kvaliteeti nii maal kui ka õhus. Hinnatakse teenuseid lennujaamas üldiselt ja sealses lounge’is, lennuki istekohtade, söögi ja meelelahutuse kvaliteeti, samuti lennusaatjaid ning lennumugavust.

Lennugraafikus püsimine:

Jälgiti, kui paljudel kordadel ajavahemikus detsember 2016 kuni märts 2017 jõudsid lennukid sihtkohta õigel ajal.

Kaebuste menetlemine:

Vaadati, kui tõhusalt sai kompanii hakkama kaebuste ja hüvitiste menetlemisega. Jälgiti, kas firma tegutses kärmelt, kui hästi täideti ettevõtte siseprotseduure ja kui kiiresti maksti välja kompensatsioon.

Allpool on 17 enim punkte saanud ning kõige paremini lennugraafikus püsinud kompaniid. Maksimumhinne on 10.

  1. Eurowings

Saksa lennufirma sai üldskooriks 7,79. Sellele aitas suuresti kaasa graafikuspüsimise eest saadud 8,75 punkti. Samas kvaliteedi ja teeninduse eest kogus firma vaid 6 punkti.

  1. Air Canada

Kõrge punktisumma (8) kvaliteedi ja teeninduse eest tasandas ettevõtte suhteliselt halba graafikuspüsimise oskust (6,58). Kogusummaks oli 7,81.

  1. Emirates

Araabia Ühendemiraatide lennukompanii on üldiselt hinnatud, seekord aga 15. koht, mis saadi 8 punktiga kvaliteedi ja teeninduse ning 7,8 punktiga sõidugraafikust kinnipidamise eest. Üldskoor oli 7,82.

  1. Air Malta

Väikse ettevõtte suurepärane punktuaalsus (8,71) aitas koguda lõpuks 7,89 punkti.

  1. Widerøe

Norra kohalik lennufirma sai kvaliteedi ja teeninduse eest madalad punktid, ent graafikuspüsimine oli fenomenaalne (9,47). Kokku tuli 7,91 punkti.

  1. Air France

Prantslasi aitas kõrgele kohale hea teenindus ja üldine kvaliteet. Punktisumma oli 7,92.

  1. KLM

Hollandi ettevõte sai 8 silma kvaliteedi ja teeninduse eest ning kokku 7,94 punkti.

  1. TUI

Samuti Hollandi firma, mis seljatas suure KLMi ja seda peamiselt täpsuse tõttu (9,05). Kvaliteedi ja teeninduse kategoorias teenis TUI vaid 6 punkti.

  1. Aer Lingus

Graafikuspüsimise täpsuse eest kogunes 8,75 ning kokku 7,97.

  1. Virgin Atlantic Airways

Kogusumma 8 kogunes suuresti tänu 7,99 punktile, mis saadi kõrge kvaliteedi ja teeninduse eest.

  1. British Airways

Heathrows baseeruv firma oli esimene, mis ületas 8 punkti joone. Kogusummaks kogunes 8,14.

  1. Air Dolomiti

Itaalia firma oskas graafikust kinni pidada ning sai selle eest 8,96 punkti. Kogusumma oli 8,22.

  1. Air Transat

Kanada kompanii sai küll kvaliteedi ja teeninduse eest vaid 6 punkti, kuid ajagraafikust osati kinni pidada peaaegu sajaprotsendiliselt (9,9). Samuti oldi oskuslikud kaebuste menetlemisel (8,96). Tulemuseks kogusumma 8,38.

  1. Austrian Airlines

Ka see kompanii sai kaebustega tegelemise oskuse eest hea hinde (8,97), mis koos sõidutäpsusega (8,18) tõi hindeks 8,38.

  1. Qatar Airways

Lennufirma, millel praegu hästi ei lähe, kuna nad ei saa lennata paljudesse riikidesse (loe siit). Tööd seal igatahes teha osatakse – ettevõte oli kvaliteedi ja punktuaalsuse hinnangus 86 firma seas kolmandal kohal, kvaliteedi ja teeninduse eest saadud 10 punkti tegid aga lõppskooriks 8,46, mis andis kokkuvõttes kolmanda positsiooni.

  1. Etihad Airways

Ka Etihad sai kvaliteedi ja teeninduse kategoorias 10 punkti. Kaebuste menetlemine (6,83) tõmbas aga hinnet maha. Kokkuvõttes 8,48 punkti ja teine koht.

  1. Singapore Airlines

Maailma parima kvaliteediga ja kõige paremini lennugraafikus püsiv lennufirma on Singapore Airlines, mis kogus 8,73 punkti. Kvaliteedi ja teeninduse eest anti 10 ja graafikuspüsimise eest 8,7 punkti. Ka kaebustega tegelemise oskus oli ettevõttel hea.

Jaga seda postitust

Kommenteeri

Sinu meiliaadressi ei avaldata. Nõutud väljade juures on märge *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Vasta: *

Kaotatud salasõna

Registreeri