Jaga seda postitust

Eesti otsib tõsielukampaaniaga IT-talente kogu maailmast

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) programm Work In Estonia käivitab juba teist korda rahvusvahelistele IT-talentidele suunatud kampaania Career Hunt.

Lisaks laiemale teavitusele kutsub kampaania tipp-spetsialiste kandideerima tööle tuntud Eesti firmadesse ning lennutab põhjaliku eelvaliku läbinud ja lõpp-vooru pääsenud 25 inimest Eestisse, et osaleda tööintervjuudel ning tutvuda Eestiga lähemalt.

Kampaania tegevustest sünnivad dokumentaalklipid, mida omakorda levitatakse sotsiaalmeedias Eesti tutvustamiseks.

Eelmisel sügisel soovis kampaanias osaleda üle 5500 inimese kogu maailmast. Eesti tuntud ettevõtted pakkusid kampaania käigus välja ka esimesed 12 töökohta, millest pärast tööintervjuusid täideti koheselt üle poole.

Kampaania tulemusena avaldasid pea kõik tööandjad soovi kampaania kordamiseks. Eestit ihaldusväärse töökohana jäi välisriikides tutvustama rohkem kui 250 meediakajastust ning dokumentaalklipid kandidaatide tegevusest.

Swedbank AS karjäärikeskuse juht Grete Kotkas kinnitas, et projektil on mitmeid hüvesid. Ta ütles, et lisaks ootusele leida tippspetsialiste ei saa alahinnata kasu, mida Career Hunt toob Eesti ettevõtetele ja riigi mainele tervikuna.

“Saame maailmale näidata, et oleme perspektiivikas ja mitmekesisusele avatud riik, kus toimub põnevaid asju,” märkis Kotkas. Swedbankis asus eelmisel nädalal tarkvaraarendajana tööle esimesest Career Hunt kampaaniast leitud IT-spetsialist Luiz Brasiiliast.

“Career Hunt kampaania suurendas Veriffi nähtavust ja tänu sellele leidsime endale andmeanalüütiku Brasiiliast,” ütles Veriffi juht Kaarel Kotkas. “Oleme ülimalt rahul, et meil õnnestus leida sellise tasemega talent,” lisas ta.

“Meie poolt otsitavad tipp-spetsialistid on ainulaadsete oskustega inimesed, keda Eesti ettevõtted pole Eestist leidnud ning kellele ettevõtted on valmis maksma palka alates 2500st eurost kuus. Ühe sellise palgaga spetsialisti poolt jääb Eestisse maksuraha arvestuslikult ligi 16 000 eurot aastas, kuid veelgi olulisem on see, et see aitab Eesti ettevõtetel edasi areneda, kui Eestist enam spetsialiste ei leia,” selgitas Work in Estonia programmijuht Triin Visnapuu-Sepp.

Kevadises Career Hunt tõsielukampaanias osalevate ettevõtete hulk on sel aastal kasvanud 12-lt 14ni. Sealjuures võtavad selle aasta kampaaniast osa ka neli eelmisel aastal osalenud ettevõtet. Sel korral osalevad Transferwise, Monese, Veriff, Starship Technologies, Pipedrive, Thorgate, Taxify, Malwarebytes, Finestmedia, Icefire, betPawa, Swedbank Eesti, Genius Sports ja Mooncascade.

Career Hunt 2019 5-nädalane kandideerimisperiood kestab sel aastal 21. märtsini. Lähemalt saab lugeda kodulehelt: https://careerhunt.eu/

Vaata dokumentaalklippi eelmise aasta tõsielukampaaniast:


Jaga seda postitust

Kommenteeri

Sinu meiliaadressi ei avaldata. Nõutud väljade juures on märge *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Vasta: *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Kaotatud salasõna

Registreeri