Jaga seda postitust

LENNUSAATJA NÕUANDED: Need on nipid, millega võiksid lennates arvestada

Lennusaatjad teavad asju, mida kõik reisijad ei tea. Neli aastat lennusaatjana töötanud Annie Kingston jagab siseinfot, kuidas reisijad saavad end lennukis mugavalt tunda. Siin on tema Oyster.com lehel avaldatud nõksud.

Mine lennukile viimasena

Enne lennuki väljumist küsivad reisijad tihti lennusaatjailt, kas lennuk on täis ja kas saadaval on kõrvutiasetsevaid broneerimata istmeid. Seal on hea laiutada ja parem magada.

“Meie vastus on alati see, et sa pead ootama, kuni kõik reisijad on lennuki peal, uksed suletud ja lennuk on lükatud liikvele, enne kui hakkad tühjadele kohtadele minema,” kirjutab Kingston.

Kui oled üks viimastest pardaletulijaist, siis jäävadki kõik tühjad istmed, mida näed, suure tõenäosusega tühjaks ja sa saad need kohe hõivata.

Kingston hoiatab, et pardaletulek ei tohi jääda liiga hiljaks, sest hilinemine läheb lennufirmale maksma tuhandeid dollareid. Seepärast võidakse sind lihtsalt maha jätta.

Keegi ei keela sul aga lennuväravas end järjekorra lõpus hoida ja viivitada mõistlikkuse piires.

Airplane seating

Ära vali kohta vaheseina ligidal

Väikelastel on samasugune õigus lennata nagu kõigil teistel. Sinna pole aga midagi parata, et pisikesed lapsed võivad pikal lennul kaasreisijaid häirida.

Lapsed ei oska neelatada, kui kõrvad on lukku läinud ja teevad valu või on lapsel muud probleemid, mida emad-isad ei saa või ei oska lahendada. C’est La Vie!

Keegi ei keela sul sellist olukorda vältida. Kui tahad segamatult magada, siis püüa broneerida istekoht, mis pole lennuki vaheseina ligidal. See on paik, kuhu antakse istekoht lapsevanemale alla aasta vanuse lapsega ja tema kandetooli või -korviga.

Samas ei pruugi niisuguste istekohtade vältimisest abi olla, sest alati võid sattuda täiskasvanu kõrvale, kes norskab, haiseb või tahab jutustada sinuga mitu tundi järjest. Saatuse eest ei põgene.

F: Pixabay.com

Vali koht lennuki tagaosas

Enamik reisijaid soovivad broneerida istekohta lennuki esimeses osas. Nii saavad nad esimeste seas lennukist väljuda ja neil on suurem valik saada soovitud toit. Tagapool olles võib juhtuda, et näiteks kanaga söök on otsas, kuna seda tellitakse väga palju.

Lennusaatjad aga teavad, et tagapool istudes on reisijal teised plussid. Jah, võid saada toidu, mida sa väga ei taha, aga võid saada midagi muud, mida teised ei saa.

Annie Kingstoni sõnul pole lennusaatjad eriti agarad reageerima eestpoolt tulevatele reisijate kutsetele. Sellepärast, et minnes ühe kutse peale reisija juurde, kes tellib midagi – olgu see lisapudel viina, padi, kõrvaklapid või hambahari –, on suur tõenäosus, et sama asja tahab kohe ka keegi teine.

Inimesed on lihtsalt sellised, et kui nad näevad, et üks saab, tahab tema ka. Ees istuvate reisijate tellimusi näevad kõik, kes istuvad tagapool. Seega võib see tekitada ahelreaktsiooni, soovitud asjad saavad otsa või lühikestel reisidel jääb lennusaatjatel tellimuste täitmiseks vähe aega ning muud ettenähtud tegevused selle võrra kannatavad.

Tagaosas on aga lihtne sosistada lennusaatjale, et tahad veel üht pisikest veinipudelit ja selle sa ka saad.

airplane window

Väldi kohta akna kõrval, kui tahad sooja

Lennuki akna taga on väga külm ja see on mõningal määral tunda ka akna kõrval istuvale reisijale. Eriti, kui tuled soojalt maalt, oled vaid T-särgis ja lühikestes pükstes. Seepärast on mõnusam istuda aknast eemal.

Airport shop

Ära osta asju lennujaamast

Lennujaamades müüakse kõikvõimalikke vidinaid, mis lennukis ja reisil võivad vajalikud olla. Nende asjade hinnad on aga lennujaamas mõttetult kallid.

Silmaklapid, täispuhutavad kaelatoed, adapterid, kõrvaklapid, tekid ja rätikud – need on kõik asjad, mida saad osta enne lennujaama tulekut tavalisest poest peenraha eest. Ka väikse eine võid kotti pista, kui sa ei taha lennukil pakutavat toitu. (Loe siit, miks lennukitoit ei pruugi hea mõte olla.)

Ühine lojaalsusprogrammiga

Kui juhtub, et tavaklassis reisides on kohad ülebroneeritud, sulle ja veel mõnele inimesele pole enam istekohta, aga äriklassis on tühi koht saadaval, siis on kasulik olla lennufirma lojaalsusprogrammi liige. Enamik lennufirmasid kaalub, kellele seda äriklassi kohta anda.

Isegi, kui sa pole lojaalsusprogrammiga palju punkte kogunud, antakse tõenäoliselt äriklassi koht sulle, kui konkureeriv reisija pole lojaalsusprogrammiga ühinenud.

Seega mine lennufirma veebilehele ja ühine programmiga. See on tasuta.

Jaga seda postitust

Kommenteeri

Sinu meiliaadressi ei avaldata. Nõutud väljade juures on märge *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Vasta: *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Kaotatud salasõna

Registreeri