Jaga seda postitust

Tallink pani tööle Eesti start-up firma loodud virtuaalse klienditeenindaja Nemo

Alates märtsi lõpust vastab Tallink Grupi Eesti klientide esmastele päringutele ettevõtte veebilehel www.tallink.ee Tallinki uusim töötaja, virtuaalne klienditeenindaja Nemo. Kontserni esimene robot-klienditeenindaja töötati välja koos Eesti idufirmaga AlphaBlues, mis on spetsialiseerunud virtuaalsete assistentide arendamisele.

Tallink Megastar F Tallink

Tallink reisilaev Megastar. F: Tallink

Tallink Grupi kliendikogemuse ja -analüütika üksuse juhi ning virtuaalse klienditeenindaja projektijuhi Martin Mürgi sõnul on tegemist pilootprojektiga Eesti turul ning edaspidi on Tallinkil kavas virtuaalne teenindaja tööle panna ka grupi teistel põhiturgudel.

“Robot-klienditeenindajad esmase kontaktina ning kõige levinumatele küsimustele vastajatena on praegusel hetkel globaalselt turismi- ja reisivaldkonnas kõige kiiremini arenev suundumus. Suurimateks virtuaalsete teenindajate kasutajateks on täna mujal maailmas sellised valdkonna teedrajavad globaalsed brändid nagu Finnair, Booking.com, KLM, Skyscanner ja muud,” ütles Mürk.

Nemoga saab suhelda Tallinki kodulehe paremas ääres avaneva “Klienditeeninduse” akna kaudu. Broneeringut tehes saab saab seal esitada lihtsamaid küsimusi, millele Nemo vastab näiteks sõidugraafiku vms lehekülge avades. Aga kui küsida midagi, mida Nemo ei tea või millele veel ei oska vastata, suunatakse küsimus edasi klienditeenindajale.

Läänemere laevandusettevõtete seas on Tallink esimene, kes kõnekeskuse töötajate kõrval virtuaalse teenindaja võimed proovile paneb. Klienditeeninduse online-vestluse (online chat’i) teenuse pakkumist alustas Tallink Eestis 2016. aasta lõpus. Sellest ajast on vestluste maht pidevalt kasvanud, jõudes hiljaaegu Eesti turul ligi 4000 vestluseni kuus.

Virtuaalse teenindaja eesmärk on aidata kaasa klientide abipalvetele vastamise kvaliteedi säilitamisele ja tõstmisele, sh suunates enimlevinud korduma kippuvaid küsimusi vastamiseks robotile.

„Nemo vastab eelkõige klientide poolt enim esilekerkivatele ja lihtsamatele küsimustele, mis omakorda võimaldab meie klienditeenindajatel keskenduda keerulisemate küsimuste lahendamisele ja neile operatiivsemalt vastata. Virtuaalne teenindaja aitab meil oma tööd tõhustada ning meie kliente veelgi paremini ja kiiremini aidata,“ selgitas Mürk.

„Täna suudab Nemo vastata paarikümnele kõige enam küsitud küsimusele alates broneeringudetailidest ja reisile registreerimise tingimustest. Tuleviku eesmärgiks on meil aga see, et Nemo suudab vastata vähemalt 50-protsendile online-vestlustes esitatud küsimustest,“ lisas Mürk.

Nemo esimesed töönädalad on näidanud, et virtuaalne teenindaja mitte ainult ei vasta ootustele, vaid ületab neid. Eelkõige on Nemo abiks olnud uute broneeringute ja check-in’iga seotud küsimustes, kuid on klienditeenindajatele toeks ka olemasolevate broneeringute muutmisel, kogudes kokku vajaliku info muudatuste tegemiseks.

Virtuaalse teenindaja nimepanekus osalesid kõik Tallink Grupi kontserni töötajad eri riikides. Nimekonkursile esitati ligi 40 nimevarianti, millede seast osutus kõige populaarsemaks ning valituks Nemo tänu oma rahvusvahelisusele ning seosele merega.

Jaga seda postitust

Kommenteeri

Sinu meiliaadressi ei avaldata. Nõutud väljade juures on märge *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Vasta: *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Kaotatud salasõna

Registreeri