Jaga seda postitust

Tallink võitis Aasia suurimal turismimessil Hiina turismiauhinna

Tallink võitis Aasia suurimal turismimessil Shanghais mainekaima Hiina turismiauhinna CTW Chinese Tourist Welcome Award innovatsioonikategooria kuldtaseme, millega tunnustati ettevõtte panust Tallinki ja Silja Line’i laevadel Hiina turistide teeninduskvaliteedi arendamisse.

Baltic Queen. F: Tallink

Baltic Queen. F: Tallink

“Hiinast ja ka mujalt Aasiast pärit turistide osakaal on Tallinki laevadel viimastel aastatel märkimisväärselt kasvanud ning oleme seetõttu Läänemere suurima laevafirmana mugandanud ka oma teenuseid selliselt, et pakkuda ka Aasia klientidele kõige paremini sobivaid teenuseid ja reisimugavust,” ütles Tallink Grupi juhatuse esimees Paavo Nõgene. “On väga suur tunnustus ning meeldiv üllatus kogu Tallinki kollektiivile, et maailma kõige suuremal ja kiireima kasvuga turismiturul Tallinki juba teistkordselt sedavõrd maineka auhinnaga pärjati ning tänavu suisa kuldtasemel.”

Paavo Nõgene sõnul on Tallink järjepidevalt kõikidel oma liinidel panustanud teenuste arendamisse, mis on suunatud sealhulgas Hiinast ja teistest Aasia riikidest pärit turistide nõudmiste rahuldamiseks ning just neid erinevaid algatusi CTW auhinnaga ka tunnustati.

“Nii näiteks on meil nii liini- kui ka kruiisilaevadel mandariini keelt valdavad teenindajad, korraldame erikruiise näiteks hiina kalendri uue aasta puhul, samuti on meie pardamenüüd, ostukataloogid ja mitmesugused muud infomaterjalid saadaval muuhulgas mandariini, korea ja ka jaapani keeles,” kirjeldas Nõgene. “Ka pardakaupluste tootevalikus oleme arvestanud Aasia klientide eelistustega ning loomulikult pakume kliendituge mandariini keeles, seda nii kodulehe näol kui ka suurtes sotsiaalmeediakeskkondades WeChat ja Weibo.”

Hiina välisturismi uuringu instituut (COTRI) väljastab tänavu juba 15. aastat Chinese Tourist Welcome ehk Hiina turistide suunalist külalislahkust tunnustavaid tiitleid viies kategoorias – tooteinnovatsioon, turundus, teeninduskvaliteet, interneti- ja meedialahenduste arendus ning üleüldine teenuse kvaliteet. Auhinnad kuulutati välja Shanghais Hiina suurimal B2B turismisektori messil ITB China.

Innovatsioonikategoorias pärjati hõbetasemega Belgia Flaami-Brabanti piirkond ja pronksiga Ühendkuningriigis hiinakeelsete turismigruppide teenindamisele spetsialiseerunud reisifirma Beiwei 55°. Teistes kategooriates tunnustati näiteks veel Iirimaa riiklikku turismiagentuuri, Pariisi Charles de Gaulle’i lennujaama ning Madame Tussaud’ vahamuuseumi ja Legolandi teemaparkide omanikkontserni Merlin Entertainments.

Tallink pälvis CWA auhinna tänavu teist korda, 2016. aastal omistas COTRI Tallinkile üleüldise teenuse kvaliteedi kategooria pronkstaseme. Aasia turistid on kõigi Tallinki laevade lõikes reisijate seas neljandal kohal.

Jaga seda postitust

Kommenteeri

Sinu meiliaadressi ei avaldata. Nõutud väljade juures on märge *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Vasta: *

Kaotatud salasõna

Registreeri