Jaga seda postitust

Tasuta bussisõit üle Eesti – kuidas see toimima hakkab ja miks seda vaja on?

Keskerakondliku valitsuse plaan hakata inimesi tasuta sõidutama ka teatud kaugliinidel saab kriitikat bussifirmadelt ja paneb ametnikkegi kukalt kratsima, kirjutab Postimees.

buss bussisõitu

F: Pixabay.com

“Me ei tea veel, mis toimuma hakkab. Tänagi (eile – toim) oli nõupidamine maanteeametiga, ega nad isegi ei tea veel, mis toimub. Me kõik loeme uudistest. Keegi ei oska seda ennustada,” ütles Go Busi juhatuse liige Enn Randmaa, rääkides poliitikute üleriigilise tasuta ühistranspordi plaanist. Selle tarbeks on valitsus eraldanud tulevaks aastaks 13 miljonit eurot, edasi juba 21 miljonit eurot.

Ehkki majandus- ja taristuminister Kadri Simson (Keskerakond) soovib pakkuda 1. juulist riigi doteeritavatel n-ö ebapopulaarsematel liinidel tasuta sõitu, tooks see muuhulgas kaasa kentsaka olukorra, kus ka teatud kaugliinidel oleks sõit prii. Dotatsiooniga liine, mis sõidavad ühest maakonnast teise, on paarkümmend.

“Ega see normaalne ei ole,” sõnas Go Busi juhatuse liige Andrei Mändla ning tõi näiteks, et praegu doteerib riik nende sõitu Haapsalu-Tartu liinil. “See buss on reedeti välja müüdud. Mismoodi see tasuta asja korral olema hakkab – buss sõidab ette, ja mis siis saab?” küsis ta.

Vaata Postimehe põhjalikku teemakäsitlust ja tulevaste tasuta liinide nimekirja siit.

Jaga seda postitust

Kommenteeri

Sinu meiliaadressi ei avaldata. Nõutud väljade juures on märge *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Vasta: *

Kaotatud salasõna

Registreeri