Kui lennuki tualett läheb lennu ajal umbe, siis võiks arvata, et mõnest pardal olevast torulukksepast on abi. Selgub, et nii lihtne see ei ole, ja isegi mitte siis, kui lennukis on üle 60 torulukksepa.
Nii juhtus läinud nädalavahetusel Oslost Münchenisse teel olnud lennukiga, mis pidi pärast 20-minutist lendu Oslosse tagasi suunduma, sest WC lakkas töötamast.
Santehnilise töö tegijaid oli üllataval kombel pardal lausa üle 60, aga kahjuks ei saanud keegi neist aidata.
“Oleksime tahtnud aidata tualett korda teha, aga kahjuks tuli seda teha väljaspoolt ning me ei kasutanud seda võimalust, et saata torulukksepp välja 10 000 kõrgusele,” rääkis Norra firma Rørkjøp tegevjuht Frank Olsen ajalehele Dagbladet.
WC tehti korda siis, kui lennuk oli tagasi maal. Pärast seda reis jätkus, kuigi hilines Münchenisse kolm ja pool tundi.
Rørkjøpi Facebooki-lehel jagati täna Dagbladetis ilmunud lugu ja lisati kommentaar, milles selgitati, et ettevõtte töötajad olid firmareisil ning see oli põhjus, miks korraga oli lennukis üle 60 torumehe.
“Nüüd on seda juhtumit refereeritud rohkem kui 13 riigi meedias, kaasa arvatud Hiinas, Venemaal USAs ja Uus-Meremaal,” kirjutatakse ettevõtte Facebooki-lehel.
Tegelikult oli ühest ettevõttest pardal 85 töötajat, aga kõik nad polnud torulukksepa oskustega.
‘Is there a plumber on board?’
A Norwegian flight with 84 plumbers on board turned back to Oslo this weekend because a problem with the toilets.
🔧🚽 https://t.co/lUPlJIxGMU #DY1156 pic.twitter.com/s6KgfLJZkg
— Flightradar24 (@flightradar24) January 30, 2018
Lennukompanii Norwegian pressiesindaja teatas, et laupäevane lend DY1156 Oslost Münchenisse naasis Oslosse tualeti tehniliste probleemide tõttu. “Lennuk parandati ja jätkas hiljem samal päeval lendu. Täname reisijaid nende kannatlikkuse eest ja vabandame ebamugavse pärast,” märkis ettevõtte esindaja.
Allikas: Lonely Planet